20 Mayıs 2011 Cuma

Yeşim Ceren Bozoğlu, Canım Babam ile ekrana dönüyor


Geniş Aile’den ayrıldıktan sonra, yeni projelerle sevenlerinin karşısında olacağının müjdesini veren Yeşim Ceren Bozoğlu’nun rol alacağı yeni dizi yapım firması tarafından açıklandı; “Canım Babam”. Bozoğlu, bu sitcom’da Mehmet Aslantuğ ve Özge Özberk ile kamera karşısına geçecek.
İlk kez Geniş Aile'de komedi oynayan ve ödüller kazanan başarılı oyuncu yine izleyicileri güldürecek. Ancak bu dizinin Yeşim Ceren Bozoğlu için anlamı çok büyük. Bozoğlu, 13 yıl önce figüran olarak gittiği Sıcak Saatler dizisinin setinde kendisini gören ve oyunculuğunu çok beğenerek rolünü büyüten Mehmet Aslantuğ ile birlikte başrolde oynayacak olmanın heyecanını yaşıyor. Güzel oyuncu; “Mehmet Aslantuğ beni Uğur Yücel'den sonra ikinci keşfeden insandır. Yıllar önce figüran olarak gittiğim sette küçük bir diyaloğum dikkatini çekti. Onun öngörüsü nedeniyle ana castta önemli bir rol üstlendim. 2 yıl önce hayatını kaybeden usta oyuncu Nihat Nikerel’in canlandırdığı Cehennem Cevdet’in iş ve hayat arkadaşı rolünü verdiler.
Şimdi Mehmet Aslantuğ gibi hayatımda önemli bir rol oynamış başarılı bir oyuncu ile karşılıklı oynayacak olmanın heyecanını yaşıyorum".
Yeşim Ceren Bozoğlu, Mehmet Aslantuğ ve Özge Özberk'le başrolü paylaşacağı Canım Babam'da, Kerem'in (Mehmet Aslantuğ) asistanı olarak yer alacak. Yapımcılığını Med Yapım’ın gerçekleştireceği dizide Bozoğlu canlandıracağı karakter ile izleyicilerini hayli şaşırtacak.
Yeşim Ceren Bozoğlu, Dersimiz Oyunculuk isimli kitabında o günleri bakın nasıl anlatmıştı;
Figürasyon oynamaya gittiğim bir setti yine ama dönemin en havalı işlerinden bir tanesi idi. Klasik asistan terörüne yine maruz kalmış, kendimi böcek gibi hissederken sette ışık değişimi sırasında yardımcı yönetmen yanıma geldi ve senaryoyu uzattı “Bunu oynayabilir misin?” dedi, aşağı yukarı şöyle bir plandı:
Komiser: “Kızım şunları imzalat ve bana getir”,
2.polis:”Peki efendim”
Tabii ki”dedim. Sahneyi oynarken tek yaptığım “Peki efendim” yerine “Başüstüne komiserim” demek ve ciddi bir ifadeyle selam verip sert adımlarla çıkmaktı. Bunu beğendiler! Üç sene boyunca Sheakespeare çalışmış biri için çokta zor olmasa gerek! Bu yüzden ertesi hafta beni bir daha çağırdılar, sonra bir daha, bir daha... Her hafta oraya gidiyor “Evet efendim”, “hayır efendim”, “Şurayı da imzalar mısınız komiserim” gibi şeyler söylüyordum ama bunları bütün ciddiyetimle oynuyordum. Aynı zamanda yapımcılığı da yürüten dizinin başrolündeki Mehmet (Aslantuğ) ağabey oyunumu, senaristi de yüzümü beğenmiş ki bir sure sonra cümlecikler eklenmeye başlandı senaryoya. Ve yavaş yavaş rahmetli çok sevgili Nihat Nikerel ağabeyimle polis karı kocayı oynar olduk. Böylece ilk devamlı rolümü de almış oldum televizyonda.

Hiç yorum yok: