20 Mayıs 2011 Cuma

İŞİMİZE SAYGI GÖSTERDİĞİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM!

Geniş aile dizisinin eli joplu güzeli Sevim yani Yeşim Ceren Bozoğlu ve arkadaşları Asmalımescit’te yemek yerlerken oturdukları masayı görüntülemeye başladım derken Yeşim Hanım ayağa kalktı ve...

Magazin basının en kızdığı olay bir ünlünün eğlendiği mekân’ın önünde saatlerce onun çıkmasını beklemek ve o kadar bekledikten sonra içerden çıkan o ünlü şahsın bir iyi akşamlar bile demeden arabasına binip gitmesidir. Öyle zamanlar oluyor ki kameranın kaç saniye kayıtta kalacağını kendi aramızda tahmin ediyor ve iddiaya giriyoruz. Ama bugün öyle bir olay oldu ki gerçekten nasıl teşekkür edeceğimi şaşırdım.

Geniş aile dizisinin eli joplu güzeli Sevim yani Yeşim Ceren Bozoğlu ve arkadaşları Asmalımescit’te yemek yerlerken oturdukları masayı görüntülemeye başladım derken Yeşim Hanım ayağa kalktı ve ‘Röportaj yapmak için bekleyecekseniz hemen yapalım, soğukta beklemeyin’ dedi. Daha biz rica etmek için bir hamle yapmamıştık ve onunda böyle bir mecburiyeti yoktu zaten. Hemen geldi yanımıza ve röportajımızı yaptık. Ben daha detay alırken teşekkür etmeye başlamıştım zaten, ben teşekkür ettikçe o ‘Estağfurullah’ diyordu. Yanlış anlaşılmasın röportaj verdiği için teşekkür etmiyordum, zaten kimse röportaj vermek zorunda değil. Sadece bize ve yaptığımız işe saygılıydı, ben de onun için teşekkür ettim ve ediyorum.

Daha sonra aramızda şu konuşma geçti: “Neden bu kadar teşekkür ediyorsunuz.” dedi ve cevabım “İşimize olan saygınızdan dolayı” oldu. Sonrasında kurduğu şu cümle her şeyi açıklıyordu zaten.”Bizler bir tiyatromuz olduğunda veya yeni bir işimiz başladığında siz basın mensuplarının gelip bizi görüntülemeniz için dua ediyoruz. Sizler bizim işlerimizi bizi çekmezseniz bizler daha farklı işlerde görev alamayız başka işler yapamayız.” dedi. O farkında bizlerin birer PR şirketi olmadığımızın ve diğer ünlülere örnek olmalı yaptığı davranış.

Benden Yeşim Hanım’a buradan mesaj olsun, gönlünün o güzelliği zaten dışına vuruyor, 5 Nisan günü seni ve Geniş Aile ekibini Suada da görmek için sabırsızlanıyoruz. Tekrar teşekkür ederim yaptığımız işe duyduğunuz saygından dolayı.

Hiç yorum yok: